vrijdag 5 juni 2009

Rotterdam, de dag na de Europese verkiezingen in Nederland

Lieve Ramsey Nasr,

Ik ben een beetje bang voor de enge blonde man. Hij hoopt premier te worden en dit is een van mijn grootste nachtmerries.

Ik bedacht daarom zojuist een plan, met
heuse,
serieuze
stappen.
Het plan gaat zo, ik heb het opgeschreven:

Stappen in Nederland vind ik beter dan weglopen naar landen zonder enge blonde man.

Wat vind jij van dit al, o dichter en denker?

Een (tijdelijk) bewolkt groeteke van de Carlien wier stemming flink is gedaald op de avond na haar stemming gisterochtend reeds voor achten

1 opmerking:

Carlien zei

een TIP van Carlien: Om mijn geschreven letters te lezen heb je geen vergrootglas nodig. Gewoon met de cursor op de afbeelding gaan staan en de linkermuisknop indrukken!