donderdag 7 januari 2010

Zonder titel

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Carlien,

Wat heerlijk om weer een teken van leven van jou te ontvangen!
Ik ben net thuis van een feessie, heb ik nu even nog niks bekeken en/of gelezen van dit al.
Zo snel mogelijk ben ik gaan zoeken waar ik ergens een teken van leven mijnerzijdsch kon geven... bij deze dus...
Je wordt hier vreselijk gemist, in vele opzichten...
Graag zou ik je een rechtstreekse email sturen maar ik weet nu zo snel niet naar welk emailadres dus vandaar maar ff zo. Sorry voor mijn belabberde formuleringen en schrijfstijl.
Wat is jouw GSMnr ook al weer?

Lieve groetjes van digibeet Philomijn Itz

Anoniem zei

ikke nie begrijpùh

Unknown zei

Ach lief Carlientje, ik had je bij mijn geheime nieuwjaarswensen voor vrienden nog zo toegewenst:
GEEN PISSEBEDDEN MEER OP WEG VAN CARLIEN IN 2010!!!
En dan in de eerste week al... Eh, kunnen jullie überhaupt nog fietsen daar in R'dam? Ik dacht dat alles ondergesneeuwd is.
Tot gauw weer, enne, heb je nog zo'n affirmatie voor mij, die in 2010 met mij mee kan zoals de vorige (kijk...verwonder....)?
Liefs, xush