donderdag 1 april 2010

Leukoplastisch fantastisch

Dat menige docent zijn rode pen minder gebruikt dan eigenlijk zou moeten, druist al niet meer tegen mijn verwachtingen in.
Dat een middelbare school reclame maakt door middel van een positief stukje op haar website over een door de school georganiseerd, zeer succesvol evenement… is hartstikke normaal.
Maar wie bedenkt nou dat het slim is om, als onderdeel van zo’n wervende tekst, een selectie van de reacties op de happening te plaatsen die voor bijna 10 % uit een en hetzelfde woord bestaat?

Zie hieronder een webtekst die ik laatst zomaar tegenkwam (ietwat afgeplakt omdat ik niet wil kwetsen, maar slechts wil genezen. Enneh, hoe minder leukoplast en gewone pleisters ik thuis heb, hoe minder monden ik kan snoeren en afplakken, wat goed is, want ik voel niet zelden de neiging dit te doen terwijl ik dat tegelijkertijd toch heel akelig van mij zou vinden) >>

Tip: vergroot de afbeelding met één linkermuisklik,
keer naar deze pagina terug via 'Vorige'



Geen opmerkingen: