maandag 8 februari 2010

Van knippen en plakken houd ik erg, tot scheuren voel ik mij soms genoodzaakt

Ditjes & Datjes van Buur Multimedia bv noemt zich een gezellig familieblad.
Ik noem D & D heel anders: een blad vol sterren, maar zonder enige allure. Wie een fotobijschrift bedenkt als het hiernaast getoonde is een mensonterende figuur die geen mogelijkheid zou moeten mogen krijgen om zijn/haar viezigheid in 900.000 huiskamers te droppen. Ik kan alleen maar zeggen: Bah, bah, bah, ik boycot en hoop dat velen mij volgen!

1 opmerking:

Carlien zei

P.S. De foto + het bijschrift stonden al in het meinummer van 2009 dat ik pas onlangs doorbladerde. Vandaar dat ik geen lezersbrief meer stuur. Wel heb ik de makers een link gemaild naar dit berichtje. Benieuwd of en hoe er gereageerd gaat worden.