maandag 22 maart 2010

Blosjes (2)

Eén: Ik had op de middelbare school enkele keren een tien op mijn rapport voor Engels.
Twee: Ik woonde zo lang in Engeland dat ik daar zowel zwanger had kunnen worden alsook het kind mijn buik uit had kunnen poepen.
Drie: Ik was eens op bezoek bij vrienden van Armeense kennissen die in Jerevan een koppelingsbureau hadden.
En toch…
toch had ik op een vrijdagavond in mijn eenendertigste levensjaar een aha-erlebnis bij het woord ‘matchmaker’.

Ahaaaaaa, een matchmaker “maakt” een s(tell)etje, brengt een paar bij elkaar.
En nééééé, hij of zij is niet per se de vervaardiger van de lucifer die nodig is voor het creëren van de juiste romantische warmte, waarbij twee mensen - als zij in het vuur turen - elkaars nieuwe vlammen worden.

Ja lieve mensen, uw blogster is er eentje van “Waarom makkelijk denken, als het ook moeilijk kan?”.
Dan weet u dat alvast.

Geen opmerkingen: